אם רעיון הוא מוצר וחלום הוא מצרך שנמכר בפינות רחוב ובתוכניות טלוויזיה, למה שמוצרים פיננסים שיקבעו את איכות חיינו בעתיד לא ישווקו על ידי משווקים מורשים?
בימים אלו מוצרים פיננסים מוצגים כמוצרים אמיתיים לכל דבר, לכן אין הפלא שמוצרים אלו מקיימים גם מערך שיווקי משלים. הדוגמא הטובה ביותר היא של שיווק פנסיוני. שיווק שמטרתו למכור לנו מוצרים פנסיונים שונים.
מוצרים פיננסים מוגדרים כמוצרים שאינם ממשיים, אלא מוצרים שנמכרים באמצעות אגרות חוב, ניירות השקעה, תוכניות פנסיה וחיסכון. מאחר ושוק זה נמצא בתחרות בין הבנקים, חברות ביטוח וקרנות השקעה שונות, הן נאבקות על לב (וכיס) הצרכן.
משווק פנסיוני הוא יחסית מקצוע חדש שנולד בעקבות השינוי בסטאטוס ופתיחתו לתחרות לאחר רפורמת בכר. שיווק פנסיוני בא למעשה במידה מסוימת,כגורם נגדי (יש שיאמרו משלים) לתחום של יעוץ פנסיוני. תחום בו נעזרים הצרכנים באנשי מקצוע לבחור תוכנית פנסיה, לבדוק את התנאים שהם מקבלים ואת מידת המס שהם משלמים.
מיהו משווק פנסיוני?
להבדיל מיועץ פנסיוני, משווק פנסיוני מבצע עבודת שיווק למען חברת ביטוח או קרנות פנסיה שונות. מטרתה להציע ללקוחות פרטיים, אך יתרה מזו לחברות גדולות במשק, לבחור בהן כבית לקופת פנסיה עתידית עבור העובדים שלהן.
כיום שיש חובה על חברות ומעסיקים להפריש סכום כסף לתוכנית פנסיה, אזי שהשיווק רק אגרסיבי יותר, הן באופן ישיר והן באופן עקיף, קרי פרסומות למיניהן.
מה צריך לבדוק במהלך שיווק פנסיוני?
אנחנו עובדים עם טכנאי דודי שמש מובילים בישראל - השאירו פרטים ונדאג להפנות אליכם את הטובים ביותר
|
|
שם מלא: | |
טלפון: | |
אימייל: | |
יישוב: | |
אנחנו לא נשלח אליך SPAM לאימייל, המספר יעבור לספקים מומלצים בלבד! | |
|